-

Nieuwste

André Hazes snapt heisa over zijn liefdesleven niet

Frank Dane

André Hazes begrijpt niet waarom mensen zo’n heibel maken over zijn liefdesleven. De zanger zegt dat er niets aan de hand is.

André vertelde in de 538 Ochtendshow van Frank Dane: “Als je eigenlijk de situatie ontleedt en kijkt naar wat er nou eigenlijk gebeurd is: een relatie slaagt niet, ik heb een nieuwe vriendin, punt.”

Hij voegt er nog aan toe dat hij niet slecht is voor zijn ex en goed is voor zijn zoon. “Mensen maken er een heel groot ding van”, vindt hij.

De zanger zegt dat je als artiest ook nooit goed kunt doen. Wanneer hij even geen foto’s post op de sociale media dan liggen de paparazzi in de bosjes. “Je weet niet wat je moet doen, dus ik dacht: dan post ik zelf maar die foto, want dan kunnen zij ook naar huis”, vertelt André.

Heel blij en gelukkig

De zanger geeft aan dat hij heel gelukkig is in zijn huidige relatie. Het contact met Monique is naar eigen zeggen goed, hij ziet zijn zoontje enkele keren per week en hij gaat samenwonen met zijn nieuwe vlam Sarah. “Ik ben eigenlijk echt heel gelukkig”, bekent hij.

Hij neemt het gedoe over zijn privéleven er graag bij. Daarover zegt hij: “Ik hou van mijn leven. Ik vind alles eraan leuk, ik heb tien jaar lang heel veel mensen achter me mogen hebben en toen was het allemaal heel positief. Ja, dan moet je ook niet in een hoekje gaan zitten janken als het een keer negatief is.”

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder