Nieuwste
Zwaar schandaal zet Love Island meteen op stelten
Hoewel het nog maar de tweede aflevering is van Love Island is er al een groot schandaal uitgebroken in Marbella. Wanneer de meiden de ‘Love Island Times’ van de roddelpers vinden, gillen ze het uit.
Nina leest voor: “Schandaal in de villa. Terwijl de Islanders pas net zijn begonnen aan hun liefdesavontuur, komt er plotseling schokkend nieuws naar buiten. Nieuws dat de villa op z’n grondvesten doet schudden, want als het waar is kan dit grote gevolgen hebben. Nu de deelnemers bekend zijn, lijkt het erop dat één van de Islanders wellicht met andere motieven in de Love Island-villa verblijft.” Ze gaat verder: “Hij heeft daarover geen open kaart gespeeld.”
Het gaat over Ali. In het roddelblaadje wordt een dame opgevoerd die beweert zijn liefje te zijn. “Hij zei een paar dagen geleden nog dat ik de ware voor hem was.”
Dit komt hard aan voor Yasmin die meteen een setje met hem vormde. Yasmin reageert teleurgesteld: “Ik begon me net open te stellen voor hem.”
Dit bericht bekijken op Instagram
Ali verdedigt zich: “Daar heb ik niks meer mee. Op het moment dat ik zei dat ik hierheen ging, vond zij het heel erg. Ik vind het zelf ook niet chill.” Hij geeft wel toe dat het allemaal wel een beetje raar overkomt. Yasmin weet alleszins dat ze moet oppassen.
Hieronder stellen we je nog eens voor aan alle deelnemers.
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.