-

Nieuwste

Net binnen: André Hazes en Sarah delen heuglijk nieuws

André Hazes

André Hazes maakte dinsdag bekend dat er een nieuwe docuserie over hem en Sarah van Soelen in de maak is. Momenteel heeft het koppel al een cameraploeg in hun kielzog.

SBS6 volgt de zanger veertien maanden lang voor een gloednieuwe realityserie. Hazes deed de aankondiging in de nieuwste Veronica Superguide. Het is nog niet bekend om welke maanden het gaat. Iedereen gaat er wel een beetje van uit dat ook de maanden van de breuk met Monique en de daaropvolgende prille liefde met Sarah aan bod komen.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Andre Hazes (@andrehazes)

Vrijwel ogenblikkelijk na de scheiding viel hij in de armen van de jonge Sarah. In eerste instantie ontkende hij alles. Dat was wellicht om zijn ex-verloofde en zoon niet nog meer te kwetsen. Het koppeltje is dolgelukkig samen en iedereen mag dat weten ook. Hun berichten op de sociale media liegen er niet om.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door ????? ????????? (@sarahvansoelen)

Bij een zwoel kiekje schreef Sarah onlangs nog: “Het leven is zoveel leuker met jou.” De twee gaan overigens ook samenwonen. André is verwoed op zoek naar een nieuwe woning. Dat is ook iets wat we in de nieuwe soap te zien zullen krijgen.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder