Nieuwste
Henny Huisman tegen Tino Martin: ‘Blijf voor optredens van de drank en drugs af!’
In de Nieuwe Revu spreekt Henny Huisman zich uit over het drankmisbruik van Tino Martin. Volgens hem drinkt de zanger veel te veel. Daarmee reageert hij op het vermeende coke-gebruik van Tino.
Na het foeilelijke optreden van Tino Martin op Bevrijdingsdag werd de zanger overladen met kritiek. Mensen dachten dat hij stapeldronken was. Ook gaan er geruchten dat Tino aan de coke zit. Insiders storen zich aan het gebrek van professionaliteit van de zanger. Het management van Tino ontkent de geruchten met klem.
Nu spreekt ook Henny Huisman zich uit. Hij zegt dat de geruchten van coke-gebruik nog wel even aan Tino gaan blijven kleven. Huisman vertelt: “Ik wist wel dat hij veel drinkt, te veel. Dat vind ik ook niet verstandig, maar als hij het thuis doet, moet hij het zelf weten. Bij optredens moet hij dat niet doen.” Henny denkt dat Tino naar drank en drugs grijpt om de zenuwen te bedwingen. “Voor een volgepakt Ahoy mag je best in je broek schijten van nervositeit.”
De presentator van de legendarische Soundmixshow betreurt wel dat druggebruik inmiddels ‘normaal’ is. “Het is klotespul, er wordt veel te lichtzinnig gedaan over een snuifje of een pilletje. Het is bijna normaal geworden, maar dat is het absoluut niet.”
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.