Nieuwste
Gaby Blaaser krijgt bakken kritiek vanwege deze foto
Gaby Blaaser is nog maar eens overladen met kritiek vanwege een foto waarop ze alles weer aanpaste.
De influencer en ex-Bachelorette deelde een kiekje waarin ze haar fans aanraadt om een waisttrainer aan te schaffen. Een advertentie op de sociale media is op zich natuurlijk niet verkeerd. Maar Gaby moest het bijschrift wel aanpassen nadat ze bedolven werd onder de kritiek.
Gaby zou geschreven hebben dat je afvalt met het ding. Ze kreeg meteen een storm van negatieve reacties over zich heen. Een volger schreef: “Alles voor het geld, je verliest geen vet met zo’n ding. Stop is met onzin verkopen.” Volgers vinden het een schande dat ze een slecht product aanprijst. Een andere fan meent: “Super slecht voor je lichaam!”
Gaby is natuurlijk niet van gisteren en paste de caption snel aan. Nu schrijft ze dat de waisttrainer helpt om haar houding te verbeteren en dat ze het ding draagt tijdens het sporten. Een boze volger laat zich niet afwimpelen: “Het je nou serieus de caption aangepast? Je verloor toch centimeters door die band zei je? Toch maar even snel aangepast.”
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.