Nieuwste
Fans denken dat Rico Verhoeven zich gaat bekeren tot de islam
Rico Verhoeven ziet er de laatste tijd heel anders uit en de meningen over zijn nieuwe look zijn heel verdeeld. De kickbokser liet zijn baard staan en fans herkennen hem nog nauwelijks. Sommige mensen vinden zelfs dat hij zo veranderd is, dat het wel lijkt dat hij van afkomst veranderde.
Rico Verhoeven vraagt zijn fans wat hij moet doen. De spierbundel schrijft: “We hebben geen spiegel nodig die terug wijst, vergeet het verleden wat er is gedaan en dat is dat. Tijd om te scheren of te houden?”
Verkeerde keelgat
Wanneer een fan schrijft dat hij dan maar meteen ‘moslim’ moet worden, is het hek van de dam. Iemand wijst de volger meteen terecht: “Wat heeft een baard laten staan met moslims te maken?” Een andere geërgerde fan haakt in: “Sinterklaas heeft ook een baard en onze koning ook! Wat is je punt eigenlijk?”
Houden of scheren?
Ook de volgers kunnen maar geen beslissing nemen. Mensen geven massaal advies maar kunnen het niet eens worden over houden of scheren.
Dit bericht bekijken op Instagram
Nieuwste
Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen
Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.
Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te
lossen.
De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het
probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur
kwam, schrok Eddy van het bedrag.
Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn
computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter
om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.
Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon
de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter
Service.
Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.
Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die
met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij
in de buurt woonde.
De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig
minuten was het probleem opgelost.
Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen
betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.
Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost,
maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag
voor slechts twintig minuten werk.
De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de
gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een
doe-het-zelfwinkel.
Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro
voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de
geleverde diensten.
Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te
zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en
de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op
110 kilometer afstand van Eddy’s huis.
Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te
waarschuwen voor dit soort ondernemingen.
Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in
dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter
Service.