-

Nieuwste

Fans denken dat Rico Verhoeven zich gaat bekeren tot de islam

Rico Verhoeven

Rico Verhoeven ziet er de laatste tijd heel anders uit en de meningen over zijn nieuwe look zijn heel verdeeld. De kickbokser liet zijn baard staan en fans herkennen hem nog nauwelijks. Sommige mensen vinden zelfs dat hij zo veranderd is, dat het wel lijkt dat hij van afkomst veranderde.

Rico Verhoeven vraagt zijn fans wat hij moet doen. De spierbundel schrijft: “We hebben geen spiegel nodig die terug wijst, vergeet het verleden wat er is gedaan en dat is dat. Tijd om te scheren of te houden?”

Verkeerde keelgat

Wanneer een fan schrijft dat hij dan maar meteen ‘moslim’ moet worden, is het hek van de dam. Iemand wijst de volger meteen terecht: “Wat heeft een baard laten staan met moslims te maken?” Een andere geërgerde fan haakt in: “Sinterklaas heeft ook een baard en onze koning ook! Wat is je punt eigenlijk?”

Houden of scheren?

Ook de volgers kunnen maar geen beslissing nemen. Mensen geven massaal advies maar kunnen het niet eens worden over houden of scheren.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Rico Verhoeven (@ricoverhoeven)

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder