-

Nieuwste

Pentagon maakt rapport met ufomeldingen openbaar: ‘Niet altijd logische verklaring’

ufomeldingen

Op 1 juni publiceert het Amerikaanse ministerie van Defensie een rapport moet nooit eerder vrijgegeven meldingen van ufo’s. Dat vertelt de voormalige directeur van de nationale inlichtingendienst John Ratcliffe. Hij zei: “Voor sommige van de dingen die we zagen, hebben we gewoon de technologie niet.”

Ratcliffe vervolgt: “Er zijn veel meer ufomeldingen dan degene die openbaar worden gemaakt. Ze worden gedaan door piloten van de marina of de luchtmacht of opgepikt door satellieten. Eerst zoeken we altijd naar een logische verklaring, maar die is er niet altijd.”

Sommige van de objecten doen dingen die moeilijk te verklaren zijn. Ratcliffe legt uit: “Ze maken bewegingen die we niet kunnen nabootsen of waar we gewoon de technologie niet voor hebben. Of ze bewegen zich sneller voort dan het geluid, zonder door de geluidsmuur te gaan.”

Tegenstanders of storingen door het weer?

Ratcliffe legt uit dat soms het weer storingen kan veroorzaken. Ook vragen ze zich soms af of tegenstanders misschien verder staan op het gebied van technologie.

Het Pentagon publiceerde vorig jaar al drie ophefmakende video’s van vliegende objecten die niet meteen te verklaren zijn. De waarnemingen zijn gedaan door piloten van de Amerikaanse luchtmacht. Tot op heden is er dus geen verklaring.

Vorig jaar in augustus richtte het Amerikaanse ministerie van Defensie een speciale eenheid op om ufo’s te onderzoeken.

Enkele weken geleden deed een piloot boven New Mexico nog een ufowaarneming die evenmin te verklaren is.

Nieuwste

Eddie schrikt van de hoge rekening na bellen loodgieter voor verstopte gootsteen

Eddy Castro ontdekte afgelopen maandag dat zijn gootsteen verstopt was.

Hij besloot een loodgieter te bellen om het probleem op te lossen.

De loodgieter was binnen dertig minuten ter plaatse en had het probleem in twintig minuten verholpen. Echter, toen de factuur kwam, schrok Eddy van het bedrag.

Het was iets na 10 uur ’s ochtends op een maandag toen Eddy zijn computer opstartte en via Google op zoek ging naar een loodgieter om zijn verstopte gootsteen te verhelpen.

Hij had geen zin om uitgebreid onderzoek te doen en belde gewoon de eerste loodgieter die hij kon vinden, genaamd Loodgieter Service.

Een dame aan de telefoon beloofde snel hulp te sturen.

Binnen dertig minuten stond er al een persoon voor de deur, die met een gewone personenauto was aangekomen, wat suggereerde dat hij in de buurt woonde.

De loodgieter plaatste een pomp op de afvoer en binnen twintig minuten was het probleem opgelost.

Toen kwam de factuur: maar liefst 598,95 euro, die meteen betaald moest worden via een draagbaar betaalautomaatje.

Eddy was aanvankelijk opgelucht dat zijn probleem was opgelost, maar raakte vervolgens volledig verbijsterd door het hoge bedrag voor slechts twintig minuten werk.

De factuur vermeldde 150 euro voor materiaal, hoewel de gebruikte pomp slechts 50 euro kostte bij een doe-het-zelfwinkel.

Daarbovenop kwam een uurloon van 130 euro en nog eens 180 euro voor de interventie. Eddy vond dit bedrag buitensporig hoog voor de geleverde diensten.

Het rekeningnummer van Loodgieter Service bleek gekoppeld te zijn aan een schoonheidsspecialiste in Zwijndrecht, Nederland, en de onderneming op de factuur bleek zich in Lebbeke te bevinden, op 110 kilometer afstand van Eddy’s huis.

Eddy heeft een melding gedaan bij FOD Economie om anderen te waarschuwen voor dit soort ondernemingen.

Hij hoopt dat zijn ervaring anderen zal helpen om niet in dezelfde val te trappen en geen zaken te doen met Loodgieter Service.

Lees verder