Economie
Vrouw ontdekt dat ze haar man al ontmoette op vakantie toen ze zes jaar oud was.

Een koppel dat er rotsvast van overtuigd was dat ze elkaar op de universiteit leerden kennen, kwam erachter dat ze elkaar al eens ontmoetten op vakantie.
Hun liefde was voorbestemd! Heidi Parker en Ed Savitt groeiden op bijna 300 kilometer afstand van elkaar op, maar het lot bracht hen twee keer samen!
Het Brits stel dacht dat ze elkaar hadden leren kennen op de universiteit in Newcastle. Daar verbleven ze met een jaar verschil in hetzelfde studentenhuis.
Ed trok in het studentenhuis in nadat Heidi was vertrokken. In 2011 stuurde hij haar een berichtje via Facebook om te vragen hoe de wasmachine werkte.
De twee raakten aan de praat en ze hadden een date. Vanaf dat moment klikte het meteen. Ze zouden onafscheidelijk worden. Enkele jaren later gingen ze samenwonen. Ed vroeg haar ten huwelijk tijdens een wandeling en Heidi zei ‘ja’.
Enkele maanden later was het stelletje aan het tafelen met de mama van Heidi, Kay. De moeder herinnerde zich een familievakantie in 1997 in een resort in Turkije. Daar had Heidi een vriendje ontmoet dat ook Ed heette.
Een paar weken later stuurde Kay een foto van de familievakantie met de jonge Heidi en haar vriendje Ed. En wat wilde het lot? Die jongen was gewoon Ed met wie ze zou trouwen!
Heide onthulde aan Unilad: “Ik was zo geschokt dat ik moest gaan liggen. Ed was ook verbaasd. We konden het gewoon niet geloven.”
Hun eerste ontmoeting in Turkije was op hun bruiloft uiteraard het gespreksonderwerp van de dag.
Heidi vertelde dat zij en Ed de mensen graag vertellen over deze bijzondere anekdote. Ondertussen keerden ze zelfs terug naar Bodrum om de plaats te bezoeken waar ze elkaar voor het eerst leerden kennen!

Economie
Nikkie Plessen denkt dat ze boven iedereen staat en regels niet voor haar gelden

Nikkie Plessen, de gerenommeerde modekoningin van Nederland, staat bekend om haar aanzienlijke fortuin.
Haar naam zorgt echter voor opschudding vanwege een incident met
een plastic tasje van slechts 10 cent.
Als succesvolle zakenvrouw heeft Nikkie haar kledingmerk NIKKIE
Fashion wereldwijd in talloze winkels liggen.
Opmerkelijk is haar visie op mode.
In het verleden heeft ze mensen met een beperkt budget
geadviseerd om te investeren in een designer sjaal van €100, zelfs
als ze zich de duurdere merkkleding niet kunnen veroorloven.
Nikkie benadrukte het idee dat je met een accessoire, zoals een
sjaal, een opvallend modebewust statement kunt maken zonder je
bankrekening te plunderen.
Ze sprak over het idee van een sjaal als een veelzijdig
mode-item, vergelijkbaar met de allure van designer tassen zoals
Chanel en Hermès.
Ondanks haar royale uitgaven aan luxemerken, deed het incident
met een 10 cent plastic tasje veel stof opwaaien. Juicechannel
deelde een verhaal waarin Nikkie woedend zou zijn geworden toen ze
werd geconfronteerd met de kosten van het tasje.
Het incident vond plaats in een bakkerij in Amsterdam, waar
Nikkie regelmatig kwam.
Toen ze een keer geen eigen tas bij zich had en de regel van
“betaling voor plastic tasjes” al van kracht was, moest ze 10 cent
extra betalen.
Haar reactie was opmerkelijk: “IK KOOP WEKELIJKS VOOR ZOVEEL
GELD AAN BROOD, WEET JE WEL NIET WIE IK BEN?” leek ze te
schreeuwen, waardoor de indruk werd gewekt dat ze vond dat de
regels die voor anderen gelden, niet voor haar van toepassing
waren.
Hoewel Nikkie Plessen over aanzienlijke rijkdom beschikt, roept
dit incident vragen op over haar houding ten opzichte van algemene
regels en hoe ze zichzelf ziet in vergelijking met anderen.