in

LOLLOL WTFWTF Om van te huilenOm van te huilen

Albert Heijn reageert dus geniaal op klacht over té harde avocado’s:

Wanneer het om klantenservice op social media gaat kun je het wel over een vak apart hebben. Tenminste, wanneer je wil opvallen als bedrijf door leuke en originele manieren van het behandelen van klachten. Alles wat op social media aan het woord komt is namelijk openbaar en voor al je klanten zichtbaar. De PostNL weet daar vaak leuk mee om te gaan maar schijnbaar kan de Albert Heijn er ook wat van.En dat laten ze bij deze klacht over de zogenaamde eetrijpe avocado’s eventjes zien.

De harde avocado’s van de Albert Heijn
Ghita heeft namelijk “eetrijpe” avocado’s gekocht die totaal niet eetrijp zijn. Ze zou er iemand KO mee kunnen gooien zegt ze. Maar daar moet de AH natuurlijk iets leuks op verzinnen:

Albert Heijn reageert dus geniaal op klacht over té harde avocado´s:

Moeder en vier kinderen wekenlang vermist. Tot vader crasht en ze dood in zijn bestelwagen worden gevonden

Wat is er met het hoofd van Martien Meiland gebeurd? Een totale make-over!